.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توليد و پخش150 ساعت برنامه انتخاباتي در مازندران

مدير كل صدا و سيماي مركز مازندران گفت: 9 هزار دقيقه برنامه درباره انتخابات 22 خرداد در مازندران توليد و پخش شد.‌

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي شبكه طبرستان استان مازندران، بهرام حميدي به نقش و جايگاه رسانه ملي و رسانه استاني در دعوت مردم به حضور مقتدرانه در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اشاره كرد.
وي افزود: حضور مقتدرانه و آرامش آفرين ملت بزرگ ايران در 22 خرداد 88 بيانگراين مهم بوده كه رسانه ملي توانسته با توليد برنامه‌هايي درخور شايسته بر افكار عمومي مفيد و موثر واقع شود.
مديركل صدا و سيماي مازندران خاطرنشان كرد: حضور بي‌بديل و حماسي مردم در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري صحنه‌هاي با شكوهي را خلق كرد كه موجب ياس و نااميدي دشمنان اسلام، انقلاب و استكبار جهاني شد.
حميدي از توليد 9 هزار و 334 دقيقه برنامه در بخش‌هاي مختلف صدا و سيما و خبر از شبكه طبرستان در اين دوره از انتخابات خبر داد و تصريح كرد: توليد و پخش بيش از 10 عنوان برنامه، ارتباط زنده با شبكه‌هاي سراسري راديو، پخش زنده برنامه حماسه حضور به مدت 5 هزار و 330 دقيقه از صداي مازندران در انتخابات دهم از جمله اين توليدات بود.
وي با اشاره به توليد و پخش 15 عنوان برنامه از جمله ارتباط مستقيم با شبكه‌اي سراسري و شبكه خبر، پخش زنده برنامه حماسه حضور، پخش سرود و كليپ، پخش فرامين امام و رهبري پيرامون انتخابات به صورت تصويري و زيرنويس در سيماي استان اظهار داشت: معاونت اطلاعات و اخبار مركز نيز زمينه توليد 700 دقيقه خبر و گزارش را در شبكه طبرستان فراهم آورده است.
مدير كل صدا و سيماي مازندران تهيه گزارش خبري راديويي و تلويزيوني، ارتباط مستقيم با شبكه‌هاي سراسري و خبر، پخش اظهار نظر روساي ستادهاي استاني نامزدها، پخش تريبون آزاد انتخاباتي بي‌تعارف، پوشش خبري سفرهاي تبليغاتي نامزدها و اعزام 35 گروه خبري به شهرستان‌هاي استان در روز انتخابات را از كاركردهاي حوزه خبر مركز مازندران در اين ايام دانست.
وي خاطرنشان كرد: حوزه فني شبكه طبرستان نيز توانست زمينه ارتباط مستقيم راديويي و تلويزيوني با شبكه‌هاي سراسري، هماهنگي‌هاي فني براي ارسال گزارش‌هاي خبري، تلويزيوني و راديويي از شهرهاي غرب استان، هماهنگي فني براي ارتباط زنده حوزه سيما براي ارسال گزارش از حضور مردم در پاي صندوق‌هاي راي در مساجد معروف مركز استان، آماده باش و استقرار نيروهاي فني و فرستنده در مركز و محل فرستنده‌هاي استان را فراهم آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.